dissabte, 3 de novembre del 2007

en veritata som mandrosos

despres de les vacances i l'acceleració dels temes que s'amunteguen damunt la teula ha fet que passes massa temps sense entrar als bloggs i com que la memoria en fa de les seves cada vegada que intento entrar als bloggs em vaig un garbuix de pare i molt senyor meu. no se si a vosaltres us passe el mateix........ dieu-me que si, perque en cas contrari em demostrarè a mi mateix que m'esric fent VELL i aixó no va amb la meva manera de ser. com que la montse ens estire de les orelles i ens diu mandrosos amb tota la raó del mon, per la meva part intentarè esmenar-me encara que ho veig un xic dificil pels aconteixements que's van succeint i seguiran aquest mes de Novembre i .....no diguem res del Desembre.......
intentarè tornar a agafar el fil encara que aurè de fer alguna trucadeta a la montse. per demanar-li ajuda.
res mes per avuí
salut companys i companyes
josep

5 comentaris:

Anònim ha dit...

M'en alegro que hagis reprès el posar coses al bloc. Se que la vista tampoc t'acompanya m,assa i això te doble mèrit.

Diuen que escriure una mica cada dia es bó per mantenir àgil la ment. Tu tens un bon lloc per fer-ho. Endavant!

Montserrat

Anònim ha dit...

Els que et coneixem bé, dubtem moltíssim d'això que has escrit, que "et pugui fer "vell", perquè, tal com dius tu mateix, no lliga gens amb al teva manera de ser: els casals et tenen massa enfeinat, per poder-te fer "vell". I pel que fa al qualificatiu de mandrós, potser sí que és veritat, però només puc dir que, el que estigui net de culpa, que tiri la primera pedra. Desitjo que, per molts anys, puguem continuar tots com aplicats alumnes d'informàtica de la Montse Borràs.

Anònim ha dit...

Muñoz
Ens podem fer grans i ens en fem, però tu mandros, no s`ho vreu ningú
Trullas

Montserrat ha dit...

Bon Any 2009!
que segueixis encantat d'haver nascut!

Montserrat

BLOGOMAYOR ha dit...

Hola! te invitamos a participar de BLOGOMAYOR http://www.blogomayor.com una blogosfera relacionada con el mundo de la Tercera Edad.

Aunque tu blog esté en "stand by" consideramos que los contenidos publicados contribuirán a que la plataforma sea una fuente de información y los blogs los principales referentes en estos temas.

Esperamos verte en BLOGOMAYOR pronto y ojalá posteando otra vez. Cualquier duda, contáctenme en info@blogomayor.com Esperamos verlos en la red. Gracias!